فرکی: گهری ها با وقت Ú©Ø´ÛŒ 1 امتیاز از تیم ما گرفتند

فرکی: گهری ها با وقت کشی 1 امتیاز از تیم ما گرفتند




 

 


فرکی: گهری ها با وقت کشی 1 امتیاز از تیم ما گرفتند


تاریخ : جمعه ،
28 مهر 1391

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد گهر با اتلاف وقت يک امتياز گرفت.


حسين فرکي پس از تساوي يک بر يک برابر گهر دورود در نشست خبري گفت: فکر مي‌کنم امروز عدالت فوتبال در مورد ما رعايت نشد. از قبل برايم قابل پيش‌بيني بود که بازي سختي داريم. تجربه سال‌ها بازيکني و مربيگري‌ام را به تيم انتقال دادم و به آنها گفتم يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي ليگ را داريم و دليلش هم مشخص است، تيمي که چيزي براي از دست دادن ندارد براي دفاع از هويت خودش مي‌آيد.

وي ادامه داد: شاهد بازي يک طرفه بوديم بدون اينکه يک بار هم دروازه‌ ما تهديد شود. به جز صحنه‌اي که به طور اتفاقي گل خورديم حريف هيچ خطري روي دروازه ما ايجاد نکرد. بين دو نيمه سعي کردم بازيکنانمان را براي پيروز شدن آماده کنم.

فرکي تصريح کرد: گهر با وضعيتي که دارد اول به دنبال نباختن بود و بعد به دنبال گرفتن يک امتياز و در وهله سوم دنبال برد. متأسفانه نتوانستيم 3 امتياز را بگيريم با اين حال بايد از بازيکنانم تشکر کنم. حملات ما بسيار زياد و تعداد موقعيت گل ما آنقدر زياد بود که از ذهن من خارج شده است. تمام مهاجم‌ها و هافبک‌هاي ما موقعيت گلزني داشتند و در نهايت در لحظات آخر به گل رسيديم و يک امتيازي که براي خود مسجل مي‌دانستيم را حفظ کرديم. بازي با گهر تجربه خوبي براي بازيکنان ما بود. امروز، روز ما نبود تا 3 امتياز را بگيريم هرچند به لحاظ تيمي خوب بوديم و تلاش کرديم.

سرمربي فولاد عنوان کرد: بازيکنان گهر در نيمه دوم با وقفه در جريان بازي به عمد يا غير عمد مي‌خواستند نتيجه را حفظ کنند و توانستند يک امتياز را با وقت‌کشي بگيرند. اميدوارم ديگر شاهد چنين رفتارهايي از تيم‌هاي ليگ برتري نباشيم.

فرکي در مورد اينکه مشکل گلزني، به غير از فولاد در تيم ملي هم وجود دارد، اظهار داشت: از خط حمله‌ام ناراضي نيستم. ما با 17 گل زده دومين خط حمله برتر ليگ هستيم و موقعيت‌هاي گلزني زيادي را هم به دست آورديم، امروز هم هجدهمين گل را زديم و در امر گلزني موفق هستيم اما بازي با گهر يک استثنا بود که بازيکنان در زدن ضربات آخر دقت نداشتند وگرنه هر 3 امتياز براي ما بود. امروز فوتبال روي خوشش را به ما نشان نداد.

مربي سابق تيم ملي در مورد بازي 24 آبان تيم ملي با ازبکستان و تعطيلات ليگ گفت: برخي از تيم‌ها از اين تعطيلات متضرر شدند و برخي نفع بردند و ما جزء تيم‌هايي بوديم که ضرر کرديم زيرا روند خوبمان متوقف شد. با اين حال اميدوارم تمام اتفاقات و برنامه‌ريزي‌ها منجر به موفقيت تيم ملي شود و بتوانيم مقابل ازبکستان پيروز شويم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل